Akademi

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ EĞİTİMİ

31 Ekim 2024

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ EĞİTİMİ ONLİNE

Günümüzde özellikle pandemi ertesi yeniden yazılan müşteri iletişimi koşullarında bir şirketin A dan Z ye tüm çalışanları odağına müşteriyi almak durumundadır. Bu noktada dış müşteri ile temas halinde olmanın yanı sıra iç müşteriye verilen hizmette gözetilmelidir. Müşteri odağı konusunda bakış açımızı güncelleyeceğimiz, eğitimin yaratacağı fayda ile birlikte müşteri iletişimini iyileştireceğimiz bir program gerçekleştirmeyi hedefliyoruz.

Enerjik, güncel ve farklı bakış açısına sahip olan bu eğitimden katılımcıları keyifli ve müşteri kavramına yenilenmiş bakış açısı ile yolcu etmeyi planlıyoruz. 

* Eğitim tutarı KDV hariçtir.

* KDV oranımız %20'dir.

* Eğitime katılabilmek için tarihinden önce ödeme yapmanız ve ödeme dekontunu akademi@lebibyalkin.com.tr adresine göndermeniz gerekmektedir.

* Eğitim tarihinden iki gün öncesinde yapılan iptal ve iade talepleri kabul edilmemektedir.

* Genel koşullar ve eğitim işleyişi ile ilgili sorularınız için akademi@lebibyalkin.com.tr adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Eğitim Programı

* Eğitim tutarı KDV hariçtir.

* KDV oranımız %20'dir.

* Eğitime katılabilmek için tarihinden önce ödeme yapmanız ve ödeme dekontunu akademi@lebibyalkin.com.tr adresine göndermeniz gerekmektedir.

* Eğitim tarihinden iki gün öncesinde yapılan iptal ve iade talepleri kabul edilmemektedir.

* Genel koşullar ve eğitim işleyişi ile ilgili sorularınız için akademi@lebibyalkin.com.tr adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Eğitim İçeriği

  • Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin Yolculuğu
  • Hedefleri Okuma 
  • BEYİN FIRTINASI: Müşteri Beklentilerinin Evrimi 
  • Müşteri Odaklılık Kavramını Tanıma
  • Değer Piramidini Anlamlandırmak
  • GRUP ÇALIŞMASI: Empati Haritaları
  • Memnun Müşteri Kimdir?
  • Müşteri Memnuniyeti Yaratmak için Başarı Kriterleri
  • GRUP ÇALIŞMASI: Müşteri Markanızı Nasıl Seçer?  
  • Müşterileriniz Markanızı Neden Terkeder?
  • Müşteri İletişimi Yolculuğunuza Eşlik Edecek Yol Arkadaşlarınız

* Eğitim tutarı KDV hariçtir.

* KDV oranımız %20'dir.

* Eğitime katılabilmek için tarihinden önce ödeme yapmanız ve ödeme dekontunu akademi@lebibyalkin.com.tr adresine göndermeniz gerekmektedir.

* Eğitim tarihinden iki gün öncesinde yapılan iptal ve iade talepleri kabul edilmemektedir.

* Genel koşullar ve eğitim işleyişi ile ilgili sorularınız için akademi@lebibyalkin.com.tr adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

EĞİTİMCİ

Selin Madak

Selin Madak

İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi 2003 yılı mezunlarındandır.

Aynı yıl Yapı ve Kredi Bankası A.Ş. de çalışmaya başladı. 2008 yılı başında ise Türk Ekonomi Bankası A.Ş. ‘ye geçiş yaptı. 15 yıllık kurumsal kariyeri süresince satış ve iş geliştirme üzerine yönetici olarak çalıştı.

2013 yılında TEB’ de İç Eğitmenlik yapmaya başladı. Satış, İş Gelişme ve sistem kullanımı konularında eğitimler verdi. Aynı dönemde ‘Kobi Danışmanı’ ünvanı alarak, firmalara proje bazlı hazırladığı iş planları ile yaptığı sunumlarda yüksek başarı dereceleri elde etti. Ayrıca Dijital Bankacılık, Girişim Bankacılığı, Kadın Bankacılığı çalışmalarında yer alarak bu alanlarda özel uzmanlık elde etmiştir. 2015-2016 yıllarında satış ve büyük verinin kullanımı konusunda gösterdiği yüksek performans sonucunda TEB KOBİ TV de başarı hikayesi ve eğitimleri yayımlandı.

1981 doğumlu olan eğitmenimiz, 2017 yılı itibariyle kurumsal kariyerine son vererek kendi şirketini kurmuştur ve Kurumsal Eğitmen, Kobi ve Girişim Mentoru olarak çalışmalarına devam etmektedir. Kurumsal eğitim çözümleri noktasında Satış & Pazarlama, İletişim, Takım Çalışması, Müşteri Yönetimi gibi başlıklarda ve soft skills eğitimler alanında hizmet vermektedir. Mentorluk projeleri ise Satış ve İş Geliştirme temellidir.

Girişimcilik ekosisteminde çeşitli STK lar bünyesinde gönüllü çalışmalarını sürdürmekte ve Bahçeşehir Üniversitesi’nde ‘Entrepreneurship & Innovation Management’ yüksek lisansına devam etmektedir.

TEGEP üyesi ve MENTOR Derneği Yönetim Kurulu üyesidir.

* Eğitim tutarı KDV hariçtir.

* KDV oranımız %20'dir.

* Eğitime katılabilmek için tarihinden önce ödeme yapmanız ve ödeme dekontunu akademi@lebibyalkin.com.tr adresine göndermeniz gerekmektedir.

* Eğitim tarihinden iki gün öncesinde yapılan iptal ve iade talepleri kabul edilmemektedir.

* Genel koşullar ve eğitim işleyişi ile ilgili sorularınız için akademi@lebibyalkin.com.tr adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Firma sahipleri ve yönetim kadroları , müşteri odaklı çalışanlar, kurumsal kariyer planlayanlar, yeni dünyada müşteri kavramına güncellenmiş bir perspektif oluşturmak isteyenler

* Eğitim tutarı KDV hariçtir.

* KDV oranımız %20'dir.

* Eğitime katılabilmek için tarihinden önce ödeme yapmanız ve ödeme dekontunu akademi@lebibyalkin.com.tr adresine göndermeniz gerekmektedir.

* Eğitim tarihinden iki gün öncesinde yapılan iptal ve iade talepleri kabul edilmemektedir.

* Genel koşullar ve eğitim işleyişi ile ilgili sorularınız için akademi@lebibyalkin.com.tr adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

• Müşteri İlişkileri • Müşteri Kazanımı • Müşteri Memnuniyeti • Müşteri Markası

  • Eğitim Tarihi: 31 Ekim 2024
  • 10:00 - 16:00
  • Selin Madak

2750 TL + KDV

Yandaki Formu Doldurarak Eğitimimize Ön Kayıt Yaptırabilirsiniz…

Yandaki formu doldurduğunuzda, eğitim talebiniz tarafımıza ulaşacak ve ilgili eğitim için ön kaydınız oluşturulacaktır. Sonrasında Müşteri Temsilcilerimiz sizinle iletişime geçerek eğitim tarihi ve ücret konusunda sizi bilgilendirecektir.

Eğitimlerimizden Haberdar Olun