Akademi

ISO 45001 İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ İÇ TETKİKÇİ EĞİTİMİ

ISO 45001 İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ İÇ TETKİKÇİ EĞİTİMİ

ISO 45001 İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ İÇ TETKİKÇİ EĞİTİMİ

[gdlr_column size="1"] [gdlr_box_icon icon="icon-flag-alt" icon_type="circle" icon_color="#ffffff" icon_background="#ff8202" icon_position="left" title="Eğitimin Amacı:" ]Bu eğitim ISO 45001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi’ne göre süreçlerin uygunluğunun değerlendirilmesi ve gerekli raporlamaların yapılması için katılımcıların bilgilendirilmesi amaçlanmaktadır. Eğitim sonunda ISO 45001’e dayalı bir iç tetkiki nasıl başlatacağını, tetkik faaliyetleriyle ilgili olarak nasıl hazırlık yapacağını, tetkiki nasıl yürüteceğini, tetkik raporlarını nasıl birleştireceğini ve dağıtacağını, son olarak tetkikle ilgili takip faaliyetlerini nasıl tamamlayacağı konularını öğrenmiş olacaksınız. [/gdlr_box_icon] [/gdlr_column] [gdlr_column size="1"] [gdlr_box_icon icon="icon-group" icon_type="circle" icon_color="#ffffff" icon_background="#93d352" icon_position="left" title="Katılımcı Profili:" ]ISO 45001 geçişinin planlanması, uygulanması veya yönetilmesine dahil olan tüm süreç sahipleri[/gdlr_box_icon] [/gdlr_column] Eğitim İçeriği:
  • ISO 45001 (ISO / DIS 45001.2) Standardı ve Yeni ISO Yüksek Seviye Yapı İçin Çerçeve
  • Bağlam, Liderlik, Planlama, Destek & Operasyon Kavramları ve Gereklilikler
  • ISO 45001 için Geçerli Olan Yeni ve Değişen Kavramlar
  • OHSAS 18001:2007’den ISO 45001:2018’e Geçiş ile Gelen Önemli Değişiklikler
  • Yasal Mevzuat
  • Süreç Yönetimi Ve Dokümantasyonu
  • Denetim Çeşitleri ve Uygunsuzluk Tanımları & Raporlanması
  • Denetçi Sorumlulukları
  • Denetim Planlama (Check List, Denetim Planı vb. Oluşturma)
  • Düzeltici Faaliyetlerin Değerlendirilmesi
  • Belgelendirme ve Akreditasyon Hakkında Bilgilendirme
[gdlr_notification type="color-border" icon="" border="#99d15e" color="#000000"] Bu programa katılanlara Lebib Yalkın tarafından hazırlanmış sertifika verilecektir. Lebib Yalkın Abonelerine %15 indirim uygulanacaktır.
Eğitim KDV oranı %18'dir. Öğle yemeği, çay-kahve ve diğer ikramlar katılım bedeline dahildir. Katılımcılara 1 aylık ücretsiz MEVBANK – mevzuat ve içtihat programı – kullanımı hediye edilecektir. Katılımcı sayısı sınırlıdır; başvuru sırasına göre ön kayıt yapılacaktır. [/gdlr_notification]
[gdlr_notification type="color-border" icon="" border="#a71717" color="#000000"]Bu eğitime katılmak için öncesinde konuyla ilgili genel bilgilendirme niteliğinde olan "ISO 45001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi Versiyonundaki Değişiklikler ve Etkileri  Eğitimi" adlı eğitimimizin alınmış olmasını tavsiye etmekteyiz.[/gdlr_notification]
[gdlr_column size="1"] [gdlr_box_icon icon="icon-star" icon_type="circle" icon_color="#ffffff" icon_background="#e70013" icon_position="left" title="Eğitimci" ]İlknur Batuk - A Sınıfı İş Güvenliği Uzmanı İlknur Batuk 1994 yılında ODTÜ Kimya Mühendisliği bölümünden mezun olmuştur. 1995 yılında Cargill Tarım firmasında çalışmaya başlamış, 1997-2000 yılları arasında aynı firmada HSE Koordinatörülüğü görevini yürütmüştür. 2000 yılında Petrol Ofisi A.Ş.’de göreve başlayan İlknur  Batuk 11 yıl boyunca bu firmada HSE Müdürü olarak görev almış aynı zamanda iş sağlığı güvenliği(teknik eğitimler, mevzuat eğitimleri,yönetim sistemleri ,patlamadan korunma dökümanı hazırlama, acil durum planları hazırlama vb)çevre yönetimi, ve sosyal uygunluk gibi konularda kurum içi eğitimler düzenlemiştir. A Sınıfı İş Güvenliği Uzmanı olan İlknur Batuk aynı zamanda Çevre Görevlisi ve Eğiticisi Sertifikası, İşyeri Hekimliği ve İş Güvenliği Uzmanlığı Güvenliği Eğitici Sertifikası, NEBOSH sertifikası ve Acil Durum Eğitmeni Sertifikası belgelerine de sahip bulunmaktadır. İlknur Batuk bir çok kurumsal firmaya İş Sağlığı ve Güvenliği, Sosyal Uygunluk ve Çevre Yönetim Sistemleri konusunda danışmanlık hizmeti vermektedir. [/gdlr_box_icon] [/gdlr_column]
 

* Eğitim tutarı KDV hariçtir.

* KDV oranımız %20'dir.

* Eğitime katılabilmek için tarihinden önce ödeme yapmanız ve ödeme dekontunu akademi@lebibyalkin.com.tr adresine göndermeniz gerekmektedir.

* Eğitim tarihinden iki gün öncesinde yapılan iptal ve iade talepleri kabul edilmemektedir.

* Genel koşullar ve eğitim işleyişi ile ilgili sorularınız için akademi@lebibyalkin.com.tr adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Eğitim Programı

* Eğitim tutarı KDV hariçtir.

* KDV oranımız %20'dir.

* Eğitime katılabilmek için tarihinden önce ödeme yapmanız ve ödeme dekontunu akademi@lebibyalkin.com.tr adresine göndermeniz gerekmektedir.

* Eğitim tarihinden iki gün öncesinde yapılan iptal ve iade talepleri kabul edilmemektedir.

* Genel koşullar ve eğitim işleyişi ile ilgili sorularınız için akademi@lebibyalkin.com.tr adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Eğitim İçeriği

* Eğitim tutarı KDV hariçtir.

* KDV oranımız %20'dir.

* Eğitime katılabilmek için tarihinden önce ödeme yapmanız ve ödeme dekontunu akademi@lebibyalkin.com.tr adresine göndermeniz gerekmektedir.

* Eğitim tarihinden iki gün öncesinde yapılan iptal ve iade talepleri kabul edilmemektedir.

* Genel koşullar ve eğitim işleyişi ile ilgili sorularınız için akademi@lebibyalkin.com.tr adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

EĞİTİMCİ

İlknur Batuk

İlknur Batuk

İlknur Batuk 1994 yılında ODTÜ Kimya Mühendisliği bölümünden mezun olmuştur. 1995 yılında Cargill Tarım firmasında çalışmaya başlamış, 1997-2000 yılları arasında aynı firmada HSE Koordinatörülüğü görevini yürütmüştür. 2000 yılında Petrol Ofisi A.Ş.’de göreve başlayan İlknur 

Batuk 11 yıl boyunca bu firmada HSE Müdürü olarak görev almış aynı zamanda iş sağlığı güvenliği(teknik eğitimler, mevzuat eğitimleri,yönetim sistemleri ,patlamadan korunma dökümanı hazırlama, acil durum planları hazırlama vb)çevre yönetimi, ve sosyal uygunluk gibi konularda kurum içi eğitimler düzenlemiştir.

A Sınıfı İş Güvenliği Uzmanı olan İlknur Batuk aynı zamanda Çevre Görevlisi ve Eğiticisi Sertifikası, İşyeri Hekimliği ve İş Güvenliği Uzmanlığı Güvenliği Eğitici Sertifikası, NEBOSH sertifikası ve Acil Durum Eğitmeni Sertifikası belgelerine de sahip bulunmaktadır. İlknur Batuk bir çok kurumsal firmaya İş Sağlığı ve Güvenliği, Sosyal Uygunluk ve Çevre Yönetim Sistemleri konusunda danışmanlık hizmeti vermektedir.

* Eğitim tutarı KDV hariçtir.

* KDV oranımız %20'dir.

* Eğitime katılabilmek için tarihinden önce ödeme yapmanız ve ödeme dekontunu akademi@lebibyalkin.com.tr adresine göndermeniz gerekmektedir.

* Eğitim tarihinden iki gün öncesinde yapılan iptal ve iade talepleri kabul edilmemektedir.

* Genel koşullar ve eğitim işleyişi ile ilgili sorularınız için akademi@lebibyalkin.com.tr adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

• isg eğitim • ISG • İş Sağlığı ve Güvenliği • OHSAS 18001 • İstanbul Eğitim • ISO 45001 • ISO 45001 Eğitim • İş Güvenliği Eğitimi • İç Tetkikçi • ISO 45001 İç Tetkikçi • ISO45001

  • İlknur Batuk

Yandaki Formu Doldurarak Eğitimimize Ön Kayıt Yaptırabilirsiniz…

Yandaki formu doldurduğunuzda, eğitim talebiniz tarafımıza ulaşacak ve ilgili eğitim için ön kaydınız oluşturulacaktır. Sonrasında Müşteri Temsilcilerimiz sizinle iletişime geçerek eğitim tarihi ve ücret konusunda sizi bilgilendirecektir.

Eğitimlerimizden Haberdar Olun