Akademi

ISO 45001 İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ VERSİYONUNDAKİ DEĞİŞİKLİKLER VE ETKİLERİ EĞİTİMİ

ISO 45001 İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ VERSİYONUNDAKİ DEĞİŞİKLİKLER VE ETKİLERİ EĞİTİMİ

ISO 45001 İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ VERSİYONUNDAKİ DEĞİŞİKLİKLER VE ETKİLERİ EĞİTİMİ

[gdlr_column size="1"] [gdlr_box_icon icon="icon-flag-alt" icon_type="circle" icon_color="#ffffff" icon_background="#ff8202" icon_position="left" title="Eğitimin Amacı:" ]Uluslararası iş sağlığı ve güvenliği standardı olan OHSAS 18001, ISO 45001'in yayınlanması ile devre dışı kalmış oldu. OHSAS 18001 belgesine sahip firmalara ISO 45001'e geçmeleri için 3 yıllık bir süre tanınmıştır. ISO 45001 kurumların çalışanlarına güvenli ve sağlıklı bir çalışma ortamı sunmasını sağlamanın yanı sıra iş kazalarına bağlı can kayıplarını, meslek hastalıklarını ve iş kaybına neden olacak yaralanmaları önlemeyi amaçlamaktadır. Bu eğitimde yeni iş sağlığı ve güvenliği standardı olan ISO 45001'in katılımcılara anlatılması ve geçiş süreci hakkında bilgilendirilmesi amaçlanmaktadır.[/gdlr_box_icon] [/gdlr_column] [gdlr_column size="1"] [gdlr_box_icon icon="icon-globe" icon_type="circle" icon_color="#ffffff" icon_background="#0000ff" icon_position="left" title="Bu Eğitimin Size Sağlayacağı Faydalar:" ]
  • ISO 45001’in temel gerekliliklerini ve faydalarını belirlemenize
  • Hem sağlık ve güvenlik, hem de İS&G YS’niz açısından riskleri ve fırsatları yönetmenize ve dolayısı ile sürekli iyileştirmeyi sürdürmenize
  • İş sağlığı ve güvenliğinin, kuruluşunuzun kalbinde yer aldığından emin olmak için adımlar atmanıza
  • Çalışanların ve müşterilerin mevcut ve gelecekteki ihtiyaçlarını daha iyi yerine getirerek onların memnuniyet oranını artırmanıza ve muhafaza etmenize yardımcı olacaktır
  • Proaktif risk önleme ve İS&G performansının sürekli iyileştirilmesi yoluyla organizasyonel dayanıklılığın artması
  • Yasal ve düzenleyici uygunluğun güçlendirilmesi
  • Güvenli, sağlıklı ve sürdürülebilir çalışmaya olan bağlılığınızı göstererek sosyal sorumluluk bilincinizi kanıtlama
  • Çalışanlarınız için daha iyi bir çalışma ortamı yaratmak ve iş kazalarını en aza indirmek
  • Marka ve kurumsal itibarınızı korumak [/gdlr_box_icon]
[/gdlr_column]   [gdlr_column size="1"] [gdlr_box_icon icon="icon-group" icon_type="circle" icon_color="#ffffff" icon_background="#93d352" icon_position="left" title="Katılımcı Profili:" ]ISO 45001 geçişinin planlanması, uygulanması veya yönetilmesine dahil olan tüm süreç sahipleri[/gdlr_box_icon] [/gdlr_column] Eğitim İçeriği:
  • İş sağlığı ve güvenliği yönetim sistemi standart oluşumu
  • YSY( Yüksek Seviye Yapı)  Annex SL ( Madde 4,5,6,7,8,9,10)
  • ISO 45001’e geçiş zaman çizelgesi
  • 6 adımda ISO 45001’e geçiş
  • İSG yönetim sistemine giriş
  • İSG yönetim sisteminin amacı
  • İSG yönetim sisteminin başarı etmenleri
  • Planla-Uygula-Kontrol Et-Önlem Al Döngüsü
  • PUKÖ ile ISO 45001 çerçevesi arasındaki ilişki
  • ISO 45001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi katma değer ve fırsatları
  • Tanımlar
  • Yönetim sistem şartları
  • ISO 45001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi standardının kapsamı

o    İç konu, dış konu, ilgili taraf ve beklentiler

o    Kuruluşun bağlamı

o    Proses(süreç)

o    Liderlik ve çalışanların katılımı

o    Görev Sorumluluk Yetki

o    Planlama

o    Tehlikeler nasıl belirlenir?

o    İşletme faaliyetlerinin sınıflandırılması

o    Tehlikelerin tanımlanması

o    Risklerin ve fırsatların değerlendirmesi

o    Risklerin ve fırsatların kontrolü

o    Makine tehlikeleri

o    Destek(kaynaklar, yeterlilik, farkındalık, iletişim ve dökümante edilmiş bilgi)

o    Operasyon

o    Satınalma ( yüklenicile ve işi dışarıya yaptırma)

o    Değişim Yönetimi

o    Performans değerlendirme

o    İç tetkik

o    Yönetimin Gözden geçirilmesi

o    İyileştirme (Düzeltici faaliyet, kaza kök sebep araştırma vb)

  • Uygulamalı örnekler
[gdlr_notification type="color-border" icon="" border="#99d15e" color="#000000"] Bu programa katılanlara Lebib Yalkın tarafından hazırlanmış sertifika verilecektir. Lebib Yalkın Abonelerine %15 indirim uygulanacaktır.
Eğitim KDV oranı %18'dir. Öğle yemeği, çay-kahve ve diğer ikramlar katılım bedeline dahildir. Katılımcılara 1 aylık ücretsiz MEVBANK – mevzuat ve içtihat programı – kullanımı hediye edilecektir. Katılımcı sayısı sınırlıdır; başvuru sırasına göre ön kayıt yapılacaktır. [/gdlr_notification]
[gdlr_column size="1"] [gdlr_box_icon icon="icon-star" icon_type="circle" icon_color="#ffffff" icon_background="#e70013" icon_position="left" title="Eğitimci" ]İlknur Batuk - A Sınıfı İş Güvenliği Uzmanı İlknur Batuk 1994 yılında ODTÜ Kimya Mühendisliği bölümünden mezun olmuştur. 1995 yılında Cargill Tarım firmasında çalışmaya başlamış, 1997-2000 yılları arasında aynı firmada HSE Koordinatörülüğü görevini yürütmüştür. 2000 yılında Petrol Ofisi A.Ş.’de göreve başlayan İlknur  Batuk 11 yıl boyunca bu firmada HSE Müdürü olarak görev almış aynı zamanda iş sağlığı güvenliği(teknik eğitimler, mevzuat eğitimleri,yönetim sistemleri ,patlamadan korunma dökümanı hazırlama, acil durum planları hazırlama vb)çevre yönetimi, ve sosyal uygunluk gibi konularda kurum içi eğitimler düzenlemiştir. A Sınıfı İş Güvenliği Uzmanı olan İlknur Batuk aynı zamanda Çevre Görevlisi ve Eğiticisi Sertifikası, İşyeri Hekimliği ve İş Güvenliği Uzmanlığı Güvenliği Eğitici Sertifikası, NEBOSH sertifikası ve Acil Durum Eğitmeni Sertifikası belgelerine de sahip bulunmaktadır. İlknur Batuk bir çok kurumsal firmaya İş Sağlığı ve Güvenliği, Sosyal Uygunluk ve Çevre Yönetim Sistemleri konusunda danışmanlık hizmeti vermektedir. [/gdlr_box_icon] [/gdlr_column]
 

* Eğitim tutarı KDV hariçtir.

* KDV oranımız %20'dir.

* Eğitime katılabilmek için tarihinden önce ödeme yapmanız ve ödeme dekontunu akademi@lebibyalkin.com.tr adresine göndermeniz gerekmektedir.

* Eğitim tarihinden iki gün öncesinde yapılan iptal ve iade talepleri kabul edilmemektedir.

* Genel koşullar ve eğitim işleyişi ile ilgili sorularınız için akademi@lebibyalkin.com.tr adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Eğitim Programı

* Eğitim tutarı KDV hariçtir.

* KDV oranımız %20'dir.

* Eğitime katılabilmek için tarihinden önce ödeme yapmanız ve ödeme dekontunu akademi@lebibyalkin.com.tr adresine göndermeniz gerekmektedir.

* Eğitim tarihinden iki gün öncesinde yapılan iptal ve iade talepleri kabul edilmemektedir.

* Genel koşullar ve eğitim işleyişi ile ilgili sorularınız için akademi@lebibyalkin.com.tr adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Eğitim İçeriği

* Eğitim tutarı KDV hariçtir.

* KDV oranımız %20'dir.

* Eğitime katılabilmek için tarihinden önce ödeme yapmanız ve ödeme dekontunu akademi@lebibyalkin.com.tr adresine göndermeniz gerekmektedir.

* Eğitim tarihinden iki gün öncesinde yapılan iptal ve iade talepleri kabul edilmemektedir.

* Genel koşullar ve eğitim işleyişi ile ilgili sorularınız için akademi@lebibyalkin.com.tr adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

EĞİTİMCİ

İlknur Batuk

İlknur Batuk

İlknur Batuk 1994 yılında ODTÜ Kimya Mühendisliği bölümünden mezun olmuştur. 1995 yılında Cargill Tarım firmasında çalışmaya başlamış, 1997-2000 yılları arasında aynı firmada HSE Koordinatörülüğü görevini yürütmüştür. 2000 yılında Petrol Ofisi A.Ş.’de göreve başlayan İlknur 

Batuk 11 yıl boyunca bu firmada HSE Müdürü olarak görev almış aynı zamanda iş sağlığı güvenliği(teknik eğitimler, mevzuat eğitimleri,yönetim sistemleri ,patlamadan korunma dökümanı hazırlama, acil durum planları hazırlama vb)çevre yönetimi, ve sosyal uygunluk gibi konularda kurum içi eğitimler düzenlemiştir.

A Sınıfı İş Güvenliği Uzmanı olan İlknur Batuk aynı zamanda Çevre Görevlisi ve Eğiticisi Sertifikası, İşyeri Hekimliği ve İş Güvenliği Uzmanlığı Güvenliği Eğitici Sertifikası, NEBOSH sertifikası ve Acil Durum Eğitmeni Sertifikası belgelerine de sahip bulunmaktadır. İlknur Batuk bir çok kurumsal firmaya İş Sağlığı ve Güvenliği, Sosyal Uygunluk ve Çevre Yönetim Sistemleri konusunda danışmanlık hizmeti vermektedir.

* Eğitim tutarı KDV hariçtir.

* KDV oranımız %20'dir.

* Eğitime katılabilmek için tarihinden önce ödeme yapmanız ve ödeme dekontunu akademi@lebibyalkin.com.tr adresine göndermeniz gerekmektedir.

* Eğitim tarihinden iki gün öncesinde yapılan iptal ve iade talepleri kabul edilmemektedir.

* Genel koşullar ve eğitim işleyişi ile ilgili sorularınız için akademi@lebibyalkin.com.tr adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

• Yönetim Sistemleri Eğitimleri / Yönetim Sistemleri Sertifika Programları • İş Sağlığı ve Güvenliği • OHSAS 18001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi • isg eğitim • Yönetim Sistemleri Mevzuatı • ISG • İş Sağlığı ve Güvenliği • OHSAS 18001 • İstanbul Eğitim • ISO 45001 • ISO 45001 Eğitim • İş Güvenliği Eğitimi

  • İlknur Batuk

Yandaki Formu Doldurarak Eğitimimize Ön Kayıt Yaptırabilirsiniz…

Yandaki formu doldurduğunuzda, eğitim talebiniz tarafımıza ulaşacak ve ilgili eğitim için ön kaydınız oluşturulacaktır. Sonrasında Müşteri Temsilcilerimiz sizinle iletişime geçerek eğitim tarihi ve ücret konusunda sizi bilgilendirecektir.

Eğitimlerimizden Haberdar Olun