Akademi

ACİL DURUM YÖNETİM SİSTEMİ GENEL BİLGİLENDİRME EĞİTİMİ

ACİL DURUM YÖNETİM SİSTEMİ GENEL BİLGİLENDİRME EĞİTİMİ

Acil Durum Yönetimi Eğitimi

[gdlr_notification type="color-border" icon="" border="#ff8247" color="#000000"] Eğitimin Amacı: İşyerlerinde Acil Durum Yönetmeliği ve Binaların Yangından Korunması Hk. Yönetmelik gerekliliklerini içerecek şekilde, tesislerde kurulacak acil durum yönetim sisteminin genel akışını oluşturmak ve sürecin tüm aşamalarını uygulamalı olarak sunmaktır. Katılımcı Profili: Acil Durum Yönetim Ekip Üyeleri (Şirket Yöneticileri, İş Güvenliği Uzmanları, Yangın ve Sivil Savunma Uzmanları, Diğer İlgili Bölüm Sorumluları)[/gdlr_notification] Eğitim Kapsamı:
  1. Acil Durum Tanımlamaları      A) Acil Durum Nedir?      B) Acil Durum Çeşitleri Nelerdir?      C) Acil Durum Yönetim Sistemi Nedir?
  2. Acil Durum İle İlgili Yasal Düzenlemeler
  3. Yasal Sorumluluklar       A) İşveren Yasal Sorumlulukları       B) Çalışan Yasal Sorumlulukları
  4. Acil Durum Yönetim Sistemi Kurulum Aşamaları
    1. Acil Durum Yönetim Ekibinin Oluşturulması
    2. Yönetim Organizasyonun Belirlenmesi ve Görev-Yetkilerin Tanımlanması
    3. Acil Durum Yönetim Sistemi Kurulum Genel İş Planının Oluşturulması
    4. Tesisin İncelenmesi ve Genel Veri Analizi
    5. Tesis Acil Durum Risk Değerlendirmesi A) Tesis İç ve Dış Tüm Faaliyetleri B) Tesis Çevre Faaliyetleri
    6. Acil Durum Yönetim Sistemi Kurulumu Detay Aksiyon Planının Oluşturulması ve Bütçe Planının Hazırlanması
    7. Acil Durum Yönetim Sistemi Politikasının Oluşturulması
    8. Acil Durum Planının Hazırlanması A) Olası Acil Durumların Listelenmesi B) Kritik Alanların Belirlenmesi C) İç/ Dış Kaynakların Belirlenmesi (İnsan, Ekipman, Sistem vb.) D) İhtiyaç Listesi E) Acil Durum Müdahale Ekiplerinin Oluşturulması F) Ekip Organizasyonunun Belirlenmesi, Görev-Yetki ve Sorumluluklarının Belirlenmesi G) Acil Durum Ekipmanlarının Listelenmesi/ Ekipman Yerleşim Planlarının Oluşturulması H) İlkyardım, Koruma ve Müdahale Yöntemlerinin Belirlenmesi ve Senaryoların Oluşturulması I) Tahliye Prosedürünün Oluşturulması ve Kaçış Planlarının Çizilmesi
  1. Acil Durum İletişim Ağının Oluşturulması ve Duyuru-Bildirimler         A) İç İletişim         B) Dış İletişim
  2. Acil Durum Eğitimlerinin ve Tatbikatlarının Düzenlenmesi        A) Eğitim Planlama        B)Tatbikat Gerçekleştirme        C) Raporlamalar
   11. Acil Durum Yönetim Sistemi Ekipmanlarının Yönetimi                 A) Periyodik Kontroller                 B) Periyodik Bakımlar                 C) Talimatlar ve Formlar    12. Acil Durum Olaylarının Araştırılması ve Raporlanması    13. Acil Durum Yönetim Sistemi Performans Değerlendirme               A) Hedeflerin Belirlenmesi               B) Hedef Gerçekleştirmelerin Takibi ve Değerlendirilmesi     14. Sistemin Gözden Geçirilmesi, İyileştirilmesi ve Revizyonu [gdlr_notification type="color-border" icon="" border="#99d15e" color="#000000"]Bu programa katılanlara Lebib Yalkın tarafından hazırlanmış sertifika verilecektir. Lebib Yalkın Abonelerine %15 indirim uygulanacaktır. Öğle yemeği, çay-kahve ve diğer ikramlar katılım bedeline dahildir. Katılımcılara 1 aylık ücretsiz MEVBANK - Mevzuat ve İçtihat Programı - kullanımı hediye edilecektir. Katılımcı sayısı sınırlıdır, başvuru sırasına göre ön kayıt yapılacaktır.[/gdlr_notification] Eğitimci: Feyza Güray Topal 1977 Kocaeli doğumlu Feyza Güray Topal, üniversite eğitimini 1999 yılında İstanbul Teknik Üniversitesi İnşaat Fakültesi Çevre Mühendisliği bölümünde tamamlamıştır. Üniversite mezuniyeti sonrasında Amerika Birleşik Devletleri’nde University of Florida ve University of North Florida üniversitelerinde dil eğitimini tamamladıktan sonra 2000 yılında iş hayatına atılmıştır. Otomotiv yan sanayiinde Türkiye’de ve dünyada ileri gelen bir firmada, 6 yıl Toplam Kalite Sorumlusu ve EHS Lideri olarak çalışmıştır. Firmada, Kalite, Çevre ve İş Sağlığı Güvenliği yönetim sistemlerinin kurulumunda ve işletiminde aktif olarak rol almıştır. 2006 yılında Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı İş Güvenliği Uzmanlığı eğitimini tamamlayarak B Sınıfı uzman sertifikası almaya hak kazanmıştır. Kariyerine, kuruluşların kalite, çevre ve iş sağlığı güvenliği risklerinin yönetimi alanındaki gereksinimlerine uluslararası kalitede çözümler üretmek üzere 2007 yılında Kocaeli’nde eğitim ve danışmanlık firması kurarak devam etmiştir. Türkiye’de hızla yenilenen yasal yönetmeliklerdeki ihtiyaçları karşılamaya yönelik olarak yaptığı girişimcilikle 2009 ile 2016 yılları arasında Sertifikalı İş Güvenliği Uzmanlığı Ve İşyeri Hekimliği Eğitim Hizmetleri, Mesleki Yeterlilik Eğitim Hizmetleri, Ortak Sağlık Ve Güvenlik Birimi Hizmetleri, İlkyardım Eğitim Hizmetleri, Tehlikeli Madde Güvenliği Danışmanlık Eğitim Hizmetleri vb. konularda da hizmet vermiştir. 2014 yılında Yeni Yüzyıl Üniversitesi İş Sağlığı ve Güvenliği alanında yüksek lisansını tamamlamıştır. 2015 yılında Okan Üniversitesinde 2. Yüksek lisans programına dahil olmuştur. 2016 yılında kendine özgü eğitim ve danışmanlık metodolojileri oluşturarak yenilenen hali ile hizmetlerini çeşitlendirmiş ve kurumsal kimliğini geliştirmiştir. Son 10 yıldır, çelik konstrüksiyon, yapı malzemeleri, otomotiv, ziraat, plastik enjeksiyon, temizlik malzemeleri, teflon malzemeleri, ilaç, kesici aletler, lojistik, çatı izolasyon ve gemi imalat sektörlerinde yerel ve uluslararası platformda yer alan partnerlerine EHS konularında standartlara ve yasalara uygunluk ve sistem denetimlerinin yanı sıra ihtiyaca yönelik özel EHS eğitimleri vermektedir. Ayrıca, ISO 14001:2005, ISO 14001:2015 ve OHSAS 18001:2007 yönetim sistemleri kurulum, işletim ve yasal mevzuatlara uyum çalışmalarına yönelik profesyonel danışmanlık hizmetleri sunmaktadır. Teknik mühendislik konularında partnerlerinin ihtiyaçları doğrultusunda, acil durum yönetim sistemleri, yangın ile ilgili sistem projelendirmeleri ve yüksekte çalışma ile ilgili yaşam hatları konularını içerecek şekilde teknik yeterlilik kısmını geliştirerek eğitim, danışmanlık ve müteahhit hizmetleri sunmaya başlamıştır.

* Eğitim tutarı KDV hariçtir.

* KDV oranımız %20'dir.

* Eğitime katılabilmek için tarihinden önce ödeme yapmanız ve ödeme dekontunu akademi@lebibyalkin.com.tr adresine göndermeniz gerekmektedir.

* Eğitim tarihinden iki gün öncesinde yapılan iptal ve iade talepleri kabul edilmemektedir.

* Genel koşullar ve eğitim işleyişi ile ilgili sorularınız için akademi@lebibyalkin.com.tr adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Eğitim Programı

* Eğitim tutarı KDV hariçtir.

* KDV oranımız %20'dir.

* Eğitime katılabilmek için tarihinden önce ödeme yapmanız ve ödeme dekontunu akademi@lebibyalkin.com.tr adresine göndermeniz gerekmektedir.

* Eğitim tarihinden iki gün öncesinde yapılan iptal ve iade talepleri kabul edilmemektedir.

* Genel koşullar ve eğitim işleyişi ile ilgili sorularınız için akademi@lebibyalkin.com.tr adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Eğitim İçeriği

* Eğitim tutarı KDV hariçtir.

* KDV oranımız %20'dir.

* Eğitime katılabilmek için tarihinden önce ödeme yapmanız ve ödeme dekontunu akademi@lebibyalkin.com.tr adresine göndermeniz gerekmektedir.

* Eğitim tarihinden iki gün öncesinde yapılan iptal ve iade talepleri kabul edilmemektedir.

* Genel koşullar ve eğitim işleyişi ile ilgili sorularınız için akademi@lebibyalkin.com.tr adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

EĞİTİMCİ

Feyza Guray Topal

Feyza Guray Topal

* Eğitim tutarı KDV hariçtir.

* KDV oranımız %20'dir.

* Eğitime katılabilmek için tarihinden önce ödeme yapmanız ve ödeme dekontunu akademi@lebibyalkin.com.tr adresine göndermeniz gerekmektedir.

* Eğitim tarihinden iki gün öncesinde yapılan iptal ve iade talepleri kabul edilmemektedir.

* Genel koşullar ve eğitim işleyişi ile ilgili sorularınız için akademi@lebibyalkin.com.tr adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

• Yönetim Sistemleri Eğitimleri / Yönetim Sistemleri Sertifika Programları • Acil durum yönetimi • acil durum yönetimi eğitimi • Acil Durum Planı • acil durum yönetim sistemi

  • Feyza Guray Topal

Yandaki Formu Doldurarak Eğitimimize Ön Kayıt Yaptırabilirsiniz…

Yandaki formu doldurduğunuzda, eğitim talebiniz tarafımıza ulaşacak ve ilgili eğitim için ön kaydınız oluşturulacaktır. Sonrasında Müşteri Temsilcilerimiz sizinle iletişime geçerek eğitim tarihi ve ücret konusunda sizi bilgilendirecektir.

Eğitimlerimizden Haberdar Olun